Administratívny a marketingový pracovník

Cieľom kurzu je komplexná príprava absolventa na moderné požiadavky spoločností v administratíve. 

Osnova kurzu:

Kurz sa zameriava na praktickú aplikáciu nástrojov MS Office  v rôznych oblastiach podnikania, vrátane správy dokumentov, komunikácie, vytvárania prezentácií, práce s tabuľkami a používania efektívnych spôsobov organizácie práce. Absolventi tohto kurzu budú schopní vytvárať rozsiahlejšie dokumenty a následne ich upravovať využitím nástrojov uľahčujúcich prácu s balíkom MS OFFICE.

Absolventi  kurzu získajú znalosti potrebné na spracovanie dát, prípravu
podkladov, ako sú reporty, grafické výstupy, prezentácie, formuláre a
iné. Naučia sa vytvárať aj funkčné marketingové kampane na sociálnych sieťach.

Kurz zahŕňa viaceré témy vrátane tvorby a formátovania dokumentov, vytvárania prezentácií a používania vizuálnych prvkov, vytvárania a editovania tabuliek a grafov, správy e-mailovej komunikácie a organizácie kalendára a úloh.

Kurz je rozdelený do 4 vzdelávacích častí a je koncipovaný pre spoznanie informačných systémov a ich následné využitie v praxi.

V prvej časti uchádzača oboznámime so základnými nástrojmi v prostredí
informačných technológií PC, Internet, E-mail, Chat. V druhej časti sa
zameriame na prácu so základnými softwermi: Word, Excel, Outlook,
PowerPoint a ich použitím v praxi. Tretia časť je zostavená pre
školenie na prípravu marketingových kampaní v prostredí sociálnych a
informačných sietí, kde sa účastníci kurzu naučia pripravovať marketingovú
stratégiu a vytvárať marketingové materiály . Štvrtá časť je venovaná
profesionálnej  komunikácii v mailovom, telefonickom a osobnom styku. Vytváranie a zdieľanie kalendárov a úloh, a používanie video konferencií pre rýchlejšiu a efektívnejšiu komunikáciu.

Po absolvovaní tohto kurzu študenti budú mať lepšie pochopenie a zručnosti na efektívne používanie nástrojov MS Office , čo im pomôže zvýšiť svoju produktivitu a zlepšiť svoju pracovnú efektivitu.

Word

  • Úvod do Wordu
  • Formátovanie dokumentov
    • Používanie základných štýlov
    • Používanie nadpisov a odsekov
    • Používanie tabuliek a grafiky
    • Používanie stránkovania a odkazov
  • Pokročilé funkcie Wordu
    • Vkladanie obsahu zo súborov
    • Používanie zoznamov a obsahu
    • Spolupráca s inými používateľmi dokumentov
    • Základy práce s makrami

Excel

  • Úvod do Excelu
  • Práca s tabuľkami
    • Vkladanie a formátovanie dát
    • Používanie vzorcov a funkcií
    • Triedenie a filtrovanie dát
    • Používanie podmieneného formátovania
  • Pokročilé funkcie Excelu
    • Používanie grafiky a diagramov
    • Vytváranie a používanie pivot tabuliek
    • Používanie zložených funkcií
    • Vytváranie makier

PowerPoint

  • Úvod do PowerPointu
  • Tvorba prezentácií
    • Používanie základných prvokov prezentácie
    • Používanie animácií a prechodov
    • Používanie multimediálnych prvkov
    • Vytváranie prezentácie pre rôzne publikácie
  • Pokročilé funkcie PowerPointu
    • Používanie tvorby vlastných predlôh a šablón
    • Vytváranie interaktívnych prvkov prezentácie
    • Používanie príkazov prezentácie v online formáte
    • Používanie štandardov prezentácií

Outlook

  • Úvod do Outlooku
  • Správa e-mailovej komunikácie
    • Vytváranie a správa e-mailových správ
    • Používanie kalendára a plánovania schôdzok
    • Správa kontaktov a skupín
    • Používanie podpisov a šablón e-mailov
  • Pokročilé funkcie Outlooku
    • Používanie zálohovania a obnovenia údajov
    • Používanie pravidiel a filtrov pre e-maily

Marketing

  • Úvod do Marketingu na sociálnych sieťach
  • Základy a Tvorba marketingovej kampane na Facebooku a Instagrame
    • Vytváranie a správa biznis účtov
    • Spustenie cielenej reklamy
    • Druhy reklám, tvorba rozpočtu, časovanie, sledovanie výsledkov.
    • Základy grafiky na vytvárania reklamných materiálov
  • Tvorba newslletrov
    • Základy vytvárania hromadných mailov
    • Predstavenie nástrojov na tvorbu newslettrov

Efektívna komunikácia

  • Základy efektívnej mailovej a telefonickej komunikácie
  • Nástroje na vytváranie zdieľaných dokumentov a kalendárov
  • Tvorba formulárov

Informácie o kurze

student, woman, startup-849821.jpg

Forma vzdelávania

Prezenčne alebo online

Dĺžka vzdelávania

80 vyučovacích hodín / 10 pracovných dní

Úroveň znalosti

Vhodne pre začiatočníkov, mierne pokročilých

Cena kurzu

Cena pre samoplatiteľov: 800 €
ZADARMO cez UPSVaR

Preplatenie cez UPSVaR

Áno, v rámci projektov KOMPAS+ alebo Nestrať prácu a vzdelávaj sa

Termíny

Kurz sa otvára každý mesiac. Viac info telefonicky.

Máte záujem o tento kurz?
Neváhajte a prihláste sa.

Jedna sa o nezáväzné prihlásenie. Po prihlásení sa s vami spojíme s ďalšími informáciami.